THE NEXT BOBOIBOY XD

Hye earthlings! I'm focusing on my studies and having a very busy time right now. If you visit here and feel bored, you can leave or stay until I post a new entry. Thank you so much. Enjoy!

The Next Boboiboy

Nota 2015 #5
Sunday, 13 December 2015 | 11:50 am | 2 Comments

Hye again -.- okay, today's entry is goin' to be about picture above. Yup, as you can see, ada monster, huge and ugly one tengah kejar budak kecik, the little girl. Haa, tengok tu. Kesian jugak aku tengok dia sebenarnya. Serius la, muka dia memang bersungguh nak lari daripada raksasa yang entah kenapa nak kejar dia tu -,-

Aku dapat gambar ni daripada kawan aku..entah mana pulak dia dapat. Oklah, harini aku nak cakap pasal aku ni la...yela, takkan nak cakap pasal kau pulak*takdela..acah je xP Seperti yang korang tau, akukan naik form four next year..so,,aku tengah andaikan raksasa tu kehidupan dewasa..yela, semua orang membesar. Bukan aku je, kau pun membesar jugak.

Point dekat sini, aku tak ready lagi, ok? Aku tak ready nak membesar. And, frankly speaking, I don't want to. Life, I'm begging you to bring back my childhood time. Huhu, miss it so much. Tapi itula perjalanan hidup, kan? Semua orang akan meningkat dewasa. Kecuali bagi insan terpilih yang tak sempat merasa kehidupan dunia ni..mereka tu istimewa :)

Lagipun, aku baru je lepas tengok cerita Stand By Me yang pasal Doraemon tu. Sedih la cerita tu. Apa yang aku dapat daripada cerita tu, makin kita membesar, kita akan dapat sesuatu yang baru dan sesuatu yang lain akan hilang daripada kita.
Something gained, something lost.
Apapun, aku nak cakap...buatlah apa yang kau nak sangat buat dekat dalam dunia ni*eh,tapi jangan over pulak.. -,- waktu kau masih bersifat budak-budak, berperasaan budak-budak, berpakaian budak-budak, berperangai budak.., eh, apasal aku ulang balik? -_- 

Sebab nanti yang budak-budak tu la yang kita rindu :'(

Older Post | Newer Post