THE NEXT BOBOIBOY XD

Hye earthlings! I'm focusing on my studies and having a very busy time right now. If you visit here and feel bored, you can leave or stay until I post a new entry. Thank you so much. Enjoy!

The Next Boboiboy

Soalan by #IZYAN.R
Sunday, 27 December 2015 | 8:29 pm | 0 Comments
Hai!!! Ceh, tiba٢ je aku taip malam٢ yang tak berapa nak buta nih..haha. Terim kasih izyan.r merangkap kawan sekolah rendah aku. Dia ni bagus tau..dulu dia pengawas pusat sumber sekarang tak tau la..ntah٢ dah jadi ketua pengawas ;) *doakan, guys

  • When was your first entry been updated in blog? 

  • 10 haribulan 6 tahun 2013..woo, aku tingkatan satu waktu tu :p

  • Why are you choose to be blogger?

  • Sebab aku suka menulis. Yalah, kadang luah perasaan bila gumbira :3 sedih :( marah >< tapi the best listener is Allah :) jadi kalau nak luah apa٢ boleh guna Alhamdulillah, Subhanallah, MasyaAllah, dan banyak lagi

  • How many red shirt/t-shirt do you have?

  • Aku ada dua..satu baju tidur ada tulisan GEEK besar٢ kat situ..satu lagi tshirt rumah sukan. Aku rumah merah dekat sekolah

  • In what time was you born? p.m or a.m

  • Aku lahir rasanya pukul tiga pagi..huha, padanla sekarang aku selalu terjaga pukul tiga. Ingatkan apa la..haha

  • Sweater or cardigan-- which one you like the most?

  • Dua٢ okey :) mana yang ada, pakai je :p

  • Do you like any group singer? 

  • Ada. Infinite, Teen Top, Fréro Delavéga 

  • Where do you put your phone when you're sleeping at night?

  • Asalnya aku letak bawah bantal tapi ada orang cakap dengan aku bahaya sebab nanti effect dekat otak sebab kuasa magnet fon tu. Aku terus letak dalam almari..takut la aku nanti aku jadi tak betul..takde siapa la nak kawan dengan aku..ha? Kau nak?

  • Do you agree with "no money no talk?" why?

  • Entah la..tak paham sangat kegunaan ayat ni. Sekarang orang guna ayat ni untuk semua benda. Tahpahape -,-

  • Do you know me well? 

  • Yup, of course! Alhamdulillah aku dah kenal qtpie ni sejak sekolah rendah :) 

  • Can you stop answering my question?

  • Tak kot. Tanya la lagi. Tapi maaf la aku tak buat akaun ask.fm lagi. Nanti٢ la kot :)

  • Older Post | Newer Post