THE NEXT BOBOIBOY XD

Hye earthlings! I'm focusing on my studies and having a very busy time right now. If you visit here and feel bored, you can leave or stay until I post a new entry. Thank you so much. Enjoy!

The Next Boboiboy

Tagging sana-sini :D
Thursday, 24 December 2015 | 3:50 pm | 4 Comments
Hai,, hari ni aku kena tag dengan Farzana. Huhu, masih ada yang nak tag aku. Hahaha, okeylah. Ni soalan yang diterima :
✿ Anda suka berblogging tak ? Kenapa ?
✿ Apa pendapat anda tentang orang yang mintak follow back, tapi dia tak follow pun blog awak?
✿ Berapa umur anda ?
✿ Hadiah yang amat di-idam-idamkan ?
✿ Pukul berapa time anda tengah menaip ni ?
✿ Apa pandangan anda tentang blog saya ?
✿ Beauty product yang anda amat suka & effective ?
✿ Website online yang jual beauty product ?
✿ Benda yang perlu ada time travelling ?
✿ Bussiness class ke economy class best lagi ?

Okey, aku jawab ni~~~

- suka gila٢!! sebab aku dapat banyak info, kawan baru, kawan lama sekolah rendah pun ada!

- okey, situasi dia macam ni,, kau datang blog aku dan minta aku follow blog kau tapi kau sendiri tak follow blog aku. hurm...jujurnya aku tak kisah tapi apa masalah kau sebenarnya tak nak follow blog aku? yela, kalau nak main, biar fair 

- aku budak '00 :) *bangga gitu~ 

- aku nak travel dengan orang yang sudu sudi nak travel dengan aku..hohoho!!

- pukul tiga dua puluh. aku baru sampai rumah nenek aku sebelah ayah B)

- huhu, jujur aku cakap, aku sangat teruk dalam beri pendapat..keluarga aku, kawan٢ aku,, tak pernah tanya pendapat aku. sebab apa? aku akan jawab O.K.E.Y. je. aku pun tak tahu apa masalahnya dengan aku..huhu,, minta maaf Farzana :(

- hmm..soalan ni kbat woo..aku tak guna sebarang produk kecantikan dalam iklan, tivi, botol sebab aku tak suka..aku punya produk kecantikan air je~~ dan mak aku pun tak bagi aku guna bende٢ macam ni..kuikui :3

- aku tau shaklee je. aku tak letak link kat sini sebab korang boleh cari kat google..sekarangkan dah ramai jadi pengedar shaklee..aku tau ni pun daripada mak aku sebab aku selalu tengok mak aku makan ubat dalam botol shaklee -.-

- bende yang kena ada, mesti la passport, visa, kad kredit, barangan persendirian, dan yang paling penting sekali! pepper spray !! hoho!! aku kalau keluar, dalam poket mesti ada gunting tapi aku balut dengan kain...yela, nanti aku yang kena cucuk, kau nak hantar aku pergi hospital? tak, kan?? hahaha xD

- hmm,, yang ni lagi la aku tak tau..hmm, kalau Farzana dah tanya, aku kata, "dua٢ OKEY je..dua٢ best" ;) 
Yeay!!! Aku dah jawab semua soalan..hmm, aku nak tag siapa, eh?? Aku tag lima je tau sebab aku sibuk dan aku dekat kampung..dekat kampung tak ada internet~

- izyan r.
- izyan
- birukelabu
- dira
- RajaRatu

Orait, aku nak anda٢ yang kena tag ni jawab juga soalan yang Farzana bagi dekat aku..yela, aku pun nak tau pendapat korang. Nak kata malas tu, takde la pulak sebab aku memang serius nak tau jawapan korang lagi٢ yang kbat tu..peacee yow!!
Assalamualaikum !! :)

Older Post | Newer Post