THE NEXT BOBOIBOY XD

Hye earthlings! I'm focusing on my studies and having a very busy time right now. If you visit here and feel bored, you can leave or stay until I post a new entry. Thank you so much. Enjoy!

The Next Boboiboy

Soalan by #UKHTININJA
Sunday, 27 December 2015 | 12:43 pm | 0 Comments
Wahwah! Aku kena tag lagilah! >< Alhamdulillah :) Terima kasih Sis Ninja sebab tag aku.

1. Share sikit macam mana antunna jaga muka
- hmm...macam mana ya. fuhh, awal٢ lagi dah kbat haha..jujurnya, untuk kecantikan ni, aku tak kisah sangat. aku tak pakai apa٢ produk pencuci muka ke apa. aku minum air je..setiap dua jam, minum air kosong. leps tu pagi korang bangun, terus minum air(tanpa gosok gigi).. sebelum tidur pun minum air :) 


2. Kenalkan diri antunna
- aku bagi tiga sifat aku eh berdasarkan kata٢ kawan aku. kawan aku kata aku ni pelik..pelik suka cakap sorang٢ ..lepastu kawan aku lagi satu cakap aku ni comel. ada lagi sorang ni cakap aku terlebih jujur. dia kata memang bagus untuk jujur tapi jangan sampai orang annoyed.. yela, betul jugak apa dia kata nanti aku takde kawan..ha? kau nak tanggung? hahaha


3. Hadiah yang sesuai untuk lelaki/perempuan?
- hmm..hadiah yang sesuai untuk lelaki, aku rasa barang٢ sukan sebab diorang kan minat sukan. gila٢ minat. untuk perempuan, bagi teddy bear sebab dah banyak kali jadi depan mata aku..diorang suka gila woi dapat patung bulu٢ tu. waktu prep malam pun bawak pergi kelas..kot la tidur..hah? kau rasa?? pernah sekali waktu perhimpunan kawan aku bawak..wei, nasib baik tak kena rampas..dia sempat tidur pulak tu waktu orang bercakap dekat depan xD

4. Kenangan paling bermakna?
- hmm..tak tahula. banyak la kenangan yang paling bermakna :)


5. Suka filem jenis apa?
- suka jenis aksi macam Die Hard ke, Polis Evo ke. hahaha kalau jenis romantik ni tak suka sangat..tengok sikit٢ je itupun cerita orang yang dikatakan putih*orang putih la tu..hehe -.-


6. Maksud nama antunna?
- maksud nama aku,, nik:keturunan ailya:ketinggian saffaa:nama bukit. pernah aku merajuk dengan mak aku sebab dia taknak tukar nama aku. bukan apa, waktu kecik dulu, kawan٢ semua ada maksud nama yang best٢ ..ada cahaya kebijaksanaan la..yang arif lagi bijaksana..aku menangis kot bila maksud nama aku biasa٢ je. sampai la satu hari ni kawan aku pujuk aku. dia kata boleh jadi aku ni tinggi..atau tinggi ilmu pengetahuan..aku diam je..yela, ada betulnya kann. paling aku bangga dengan nama aku ni, aku lahir dalam bulan safar. 9 safar 1421H bersamaan 14 mei 2000 :D

7. Makanan kegemaran dan macam mana boleh jadi kegemaran?
- kuey tiaw tomyam. pergh! sedap sangat..macam mana boleh jadi favourite? entah la..aku rasa sebab makanan ni tetap sedap tak kisah sesiapa masak...kot.


8. Suka dengar lagu apa?
- suka dengar lagu Perancis. hehe, korang jangan marah aku..ni semua penangan cikgu dengan kawan٢ la ni. nah aku reccomend sorang artis ni. nama dia Zaz nanti korang cari dekat AwakTube..dengar lagu Je Veux. banyak lagi sebenarnya tapi mula slow٢ okey ;)


9. Lauk yang antunna pandai masak. Share resepi sekali kalau rajin :P
- kek oren..sedap woo aku masak..nanti aku kongsi resepi tau tapi aku buat entri lain :)


10. Benda yang antunna nak tapi tak dapat lagi
- hmm...banyak jugak benda yang aku nak tapi tak tercapai. takpe, ada hikmah tu... aku nak kamera, kalahkan budak nombor satu batch aku dalam pelajaran, berat 45 dan ke bawah... hoho, semua tu masih bayangan lagi x) tapi yang paling aku nak ialah main musical instrument tak kisah la yang mana..ketuk٢ ke, tiup٢ ke, petik٢ ke..tapi yang aku teringin sangat٢,, violin dengan harp

Older Post | Newer Post