Saturday, 3 March 2018

A SFRNFZL Giveaway

Assalamualaikum dan selamat petang! Hari ni aku sertai satu giveaway daripada Kak Rii. Giveaway ni rugi sangat kalau tak sertai sebab syarat-syaratnya amat senang sangat! Kalau nak sertai, klik pada gambar. Aman!


Saya suka berblogging kerana ini merupakan salah satu hobi saya. Lepas tu, dapat tambah ilmu dengan banyak lagi-lagi ilmu yang memang tak pernah dengar atau tahu. Lagi satu, bila blogging je dapat la juga hilangkan stres walaupun sedikit. Kalau bagi aku, blog ni memang sesuatu yang istimewa untuk aku sebab melalui blog aku dapat berjumpa balik dengan kawan lama aku dari sekolah rendah dan kerana itu adalah aturan Tuhan. Apa-apa pun, kalau nak cerita ada apa dengan blog, memang lama la nak habis. Peace!

4 comments:

  1. Salam perkenalan. Blogwalking dari GA yang sama. Good luck :D

    https://chumellcute.blogspot.my/2018/02/a-sfrnfzl-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai kak farah,, terima kasih. Good luck juga!

      Delete
  2. goodluckkkkk. jmput join sini jugak tau

    http://www.raydahalhabsyi.com/2018/02/wonderful-march-giveaway-by-raydah.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak ray.. okey, inshaAllah join :)

      Delete